کارکردهای اجرایی شناختی مجموعه ای از تمرینات و تسک های هدفمند برای تقویت کارکردهای شناختی مانند حافظه، توجه، تمرکز، بازداری، انعطاف پذیری و… می باشد. این مهارت ها برای عملکرد مؤثر و مفید روزانه مانند حل مسئله، تصمیم گیری، تعاملات اجتماعی و… بسیار مهم هستند.

با انجام تمرینات علمی می توان سطح کارکردهای اجرایی و مهارت های شناختی را حتی بسیار بالاتر از میزان طبیعی تقویت کرد و به کارکردهای پیچیده و چند بعدی دست یافت که موفقیت تحصیلی، شغلی، اجتماعی و اقتصادی را به همراه خواهد داشت

ماژول های تخصصی ارتقاء عملکرد جهت تقویت:

کارکردهای اجرایی ریاضیات
حافظه کاری درک کلامی
یادگیری توجه و تمرکز
حل مسئله هشیاری
تصمیم گیری برنامه ریزی
بازداری شناخت اجتماعی
استدلال سرعت واکنش

روند جلسات ارتقاء عملکرد با ماژول های تخصصی

در کلینیک مغز و شناخت فردیت پس از آنالیز داده های حاصل از ارزیابی تخصصی و شناسایی نقاط ضعف و قوت کارکردهای شناختی، ماژول های ارتقاء عملکرد توسط متخصص مغز و شناخت طراحی و تنظیم می شود. ماژول های درمانی با توجه به نوع و شدت اختلالات شامل موارد زیر می باشد:

  • تمرینات کارکردهای اجرایی جهت تقویت مهارت های شناختی مختلف مانند حافظه، توجه و تمرکز، حل مسئله و…
  • تمرینات گفتاری جهت بهبود مهارت های گفتاری و درک کلامی
  • تمرینات خواندن و نوشتن جهت تقویت خواندن،نوشتن و یادگیری
  • تمرینات حسی حرکتی جهت تقویت هماهنگی های عصب عضله
  • تمریناتی جهت پیشرفت در دروس مختلف مدرسه
  • تمریناتی که در طول هفته برای ارتقا مهارت های زندگی روزمره  باید انجام شود.

پایان دوره ارتقاء عملکرد

در تمام طول جلسات، متخصص مغز و شناخت در کنار مراجع حضور دارد تا نوع بازخوردها، نحوه عملکرد عادات و رفتارهای مراجع به طور کامل ثبت و بررسی کند با توجه به  میزان پیشرفت مولفه های شناختی در طول جلسات و تکرار ارزیابی اولیه، درباره ادامه جلسات که ممکن است بصورت جلسات تقویت عملکرد با نرم افزار یا ماژول های ترکیبی، یا دوره فوق تخصصی با ماژول های چندبعدی برای تقویت هرچه بیشتر عملکردهای اجرایی و مهارت های شناختی باشد،  تصمیم گیری می شود. پس از اتمام این دوره، مراجعان می توانند برای یادگیری علوم تراز اول جهان، مانند نوروساینس، آزمایش های مربوط به مغز و سیستم عصبی، مقاله نویسی، برنامه نویسی، هوش مصنوعی و… وارد آکادمی مغز و شناخت فردیت شوند، تا ادامه روند آموزشی جهت ارتقاء و کسب موفقیت طی گردد.

فاصله زمانی رویداد (4)

دوشنبه
-
اتاق: 400

دوشنبه
-
اتاق: 400

چهارشنبه
-
اتاق: 400

جمعه
-
اتاق: 400

انتخاب برنامه زمان بندی